Meram'da hafta sonu hareketliliği! Başkanlardan vatandaşlara ziyaret
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, hafta sonu programı kapsamında Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş ile birlikte ilçedeki çeşitli noktalarda vatandaşlarla buluştu.
Yoğun ilgi gören ziyaretlerde vatandaşlarla sohbet eden başkanlar, talepleri ve önerileri de dinledi.
Meram'ın yeşil alanları ve sosyal yaşam noktalarında gerçekleşen buluşmalarda vatandaşlarla yakından ilgilenen Başkan Altay, ilçenin Konya'nın önemli yaşam merkezlerinden biri olduğunu ifade etti.
Ziyarete ilişkin sosyal medya hesabından paylaşım yapan Başkan Altay, "Meram, her mevsim ayrı güzel. Meram Belediye Başkanımız Mustafa Kavuş ile birlikte hafta sonunu Meram’ın güzelliklerinde geçiren hemşehrilerimizle bir aradaydık." ifadelerini kullandı.

Hafta sonunu açık alanlarda değerlendiren vatandaşlarla bir araya gelen Altay ve Kavuş, Meram'ın doğal dokusu, dinlenme alanları ve sosyal yaşam imkânlarıyla her dönem ilgi görmeye devam ettiğini belirtti.
Gerçekleştirilen ziyaret boyunca vatandaşlarla samimi sohbetler gerçekleştirilirken, ilçede yürütülen çalışmalar ve hizmetler hakkında da görüş alışverişinde bulunuldu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.