Meram Belediyesi'nden Muharrem ayında aşure ikramı
Meram Belediyesi'nden Muharrem ayında aşure ikramı
Meram Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramı gerçekleştirdi.
Cuma namazının ardından Sekine Hatun Camii'nde düzenlenen programda vatandaşlara aşure dağıtıldı. Muharrem ayının manevi ikliminin hissedildiği etkinlikte, birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün önemine dikkat çekildi.
Meram Belediyesinden yapılan açıklamada, aşure ikramıyla toplumsal dayanışma ve kardeşlik bağlarının güçlendirilmesinin hedeflendiği belirtildi. Programa vatandaşlar yoğun ilgi gösterirken, dağıtılan aşureler kısa sürede vatandaşlara ulaştırıldı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.