Konya’nın belediye başkanlarından Başkan Altay’a tebrik

Konya’nın belediye başkanlarından Başkan Altay’a tebrik

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’ın, Fas’ta gerçekleştirilen 2026 UCLG Dünya Kongresi’nde 2026-2029 dönemi Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı görevine yeniden seçilmesi, kentte memnuniyetle karşılandı.

Altay’ın yeniden bu göreve layık görülmesinin ardından Meram, Karatay ve Selçuklu belediye başkanları tebrik mesajları yayımladı.

178241694918300.jpeg

Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, Başkan Altay’ın yeniden UCLG Başkanlığına seçilmesinin Konya ve Türkiye adına büyük bir gurur olduğunu belirtti.

Kavuş mesajında, “Fas’ta gerçekleştirilen 2026 UCLG Dünya Kongresi’nde, Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Uğur İbrahim Altay’ın 2026-2029 dönemi Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına yeniden seçilmesiyle şehrimiz ve ülkemiz adına büyük bir gurur yaşadık. Yerelden küresele uzanan bu önemli görevde Başkanımızı tebrik ediyor, şehrimizi ve ülkemizi en güzel şekilde temsil eden başarılı çalışmalarının devamını diliyorum.” ifadelerini kullandı.

Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca da yayımladığı mesajda, Başkan Altay’ın başarısının Konya için önemli bir gurur vesilesi olduğunu vurguladı.

Kılca, “Konya’mız adına bir kez daha gurur duyduk. Fas’ta yapılan 2026 UCLG Dünya Kongresi’nde, Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Uğur İbrahim Altay 2026-2029 dönemi Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçildi. Değerli başkanımızı tebrik ediyor, üstlendiği küresel misyonda muvaffakiyetler diliyorum.” dedi.

17824169761568.jpeg

Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı ise, dünyanın en büyük yerel yönetim ağı olan Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Teşkilatı’nın (UCLG) 8. Dünya Kongresi’nde Başkan Altay’ın önemli bir göreve seçildiğini belirtti.

Pekyatırmacı mesajında, “140’tan fazla ülkeden yerel yönetim temsilcileri ve delegelerin oylarıyla UCLG Başkanlığı’na seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Uğur İbrahim Altay’ı gönülden tebrik ediyorum. Dünya kentleri, ülkemiz ve şehrimiz adına büyük önem taşıyan bu görevin yeni döneminde Uğur İbrahim Altay Başkanımıza başarılar diliyor; Konya’mızı ve ülkemizi uluslararası platformlarda en iyi şekilde temsil etmeye devam edeceğine inanıyorum. Hayırlı olsun.” ifadelerine yer verdi. HABER MERKEZİ

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.