Konya'da öğrenciler karne sevincini yaşadı
Konya, Karaman, Aksaray ve Afyonkarahisar'da öğrenciler karnelerini aldı.
Konya Valisi İbrahim Akın, Konya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Ahmet Murat Koru ve İl Milli Eğitim Müdürü Murat Yiğit, Konya Karatay Hacıveyiszade Mahallesi Ahmet Haşhaş İlkokulu'nda düzenlenen karne dağıtım törenine katıldı.

Akın ve beraberindekiler, karnelerini verdikleri öğrencilere başarılar diledi, hediye verdi.
Kentte 1890 okulda 475 bin 512 öğrenciye karne verildi.
Afyonkarahisar Vali Vekili Celil Ateşoğlu, İl Milli Eğitim Müdürü Miraç Sünnetci ve beraberindekiler, Şehit Murat Saraç İlkokulu'nda düzenlenen karne dağıtım törenine katıldı.
Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan törende, öğrenciler şiir okudu ve halk oyunları gösterisi sundu.
Ateşoğlu, burada yaptığı konuşmada, 2025-2026 eğitim öğretim yılının son gününde öğrencilerin neşe içerisinde karnelerini alacağını belirtti.

Afyonkarahisar'da yaklaşık 143 bin öğrenci, 11 bin 500 öğretmen bulunduğunu dile getiren Ateşoğlu, öğrencilere seslenerek, "Eğitimden çok fazla uzak durmayın. Kendinizi kitap okuyarak eğitmeye özen gösterin. Sizlerden istediğimiz bu. Bu eğitim öğretim yılının sona ermesi sebebiyle bütün ilimizdeki eğitim camiası çalışanlarına ve tüm öğrencilerimize hayırlı tatiller diliyorum." dedi.
Konuşmaların ardından Ateşoğlu ve protokol tarafından öğrencilere karneleri verildi. HABER MERKEZİ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.