Konya'da hastaları aşağılayan sağlık çalışanına soruşturma başlatıldı
Konya'da hastaları aşağılayan sağlık çalışanına soruşturma başlatıldı.
Konya Cihanbeyli Devlet Hastanesi'nde görev yapan bir tıbbi sekreterin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım, kısa sürede sosyal medyada geniş yankı uyandırdı.

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SORUŞTURMA BAŞLATTI
Tepkilerin büyümesi üzerine Konya İl Sağlık Müdürlüğü yazılı açıklama yaptı. Açıklamada, Cihanbeyli Devlet Hastanesi'nde görev yapan personelin sosyal medya paylaşımıyla ilgili gerekli idari inceleme ve soruşturmanın başlatıldığı belirtilerek, sürecin titizlikle yürütüleceği ifade edildi.Cihanbeyli Devlet Hastanesi de İl Sağlık Müdürlüğü'nün açıklamasını resmi sosyal medya hesaplarından paylaşarak kamuoyunu bilgilendirdi.
Olayla ilgili yeni gelişmede, kamuoyunda tepki çeken paylaşımı yapan sağlık çalışanının AK Parti Cihanbeyli İlçe Başkanı Ferhat Çivi'nin eşi Seher Çivi olduğu öğrenildi. Bu gelişmenin ardından gözler AK Parti İlçe Başkanı Ferhat Çivi'ye çevrildi.
FERHAT ÇİVİ'DEN AÇIKLAMA
AK Parti Cihanbeyli İlçe Başkanı Ferhat Çivi, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, kamuoyunda oluşan hassasiyetin farkında olduklarını belirterek, yaşanan süreçle ilgili değerlendirmelerde bulundu. Çivi, paylaşım nedeniyle oluşan rahatsızlığı anladıklarını ifade ederken, konunun ilgili kurumlar tarafından yürütülen idari süreç kapsamında değerlendirildiğini belirtti. Başkan Çivi'nin açıklamasında, kamu vicdanını yaralayan hiçbir yaklaşımın kabul edilemeyeceği vurgulanırken, sürecin resmi makamlar tarafından yürütülen soruşturma sonucunda netlik kazanacağı ifade edildi. HABER MERKEZİ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.