Konya Emlakçılar Odası’ndan Aşure ikramı
Konya Emlakçılar Odası, Muharrem ayı dolayısıyla anlamlı bir etkinliğe imza attı.
5. Tapu ve Kadastro Müdürlüğü önünde düzenlenen programda vatandaşlara ve davetlilere aşure ikram edildi.
Etkinliğe tapu müdürlüğü personeli, emlak sektörü temsilcileri, vatandaşlar ve basın mensupları katılırken, programda birlik ve dayanışma mesajları ön plana çıktı.
Konya Emlakçılar Odası Başkanı Abdullah Çiftçi, yaptığı açıklamada, "Aşure; paylaşmanın, bereketin, birlik ve beraberliğin simgesidir. Toplumsal dayanışmayı güçlendiren bu tür etkinlikleri sürdürmeye devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.
Program boyunca katılımcılara aşure ikram edilirken, Konya Emlakçılar Odası'nın sosyal dayanışmayı güçlendirmeye yönelik faaliyetlerine devam edeceği belirtildi. Oda yetkilileri, meslektaşları ve vatandaşlarla bir arada olmaya, birlik ve beraberlik içerisinde sosyal ve mesleki çalışmalarını sürdürmeye devam edeceklerini ifade etti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.