Karatay’da lavanta zamanı başlıyor
Karatay Belediyesi tarafından oluşturulan lavanta bahçeleri, yaz sezonuyla birlikte yeniden ziyaretçilerini ağırlamaya hazırlanıyor. Her yıl binlerce kişinin ziyaret ettiği alan, temmuz ayında düzenlenecek etkinliklerle birlikte yeniden hareketlenecek.
Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca, yaptığı açıklamada lavanta bahçelerinin 1 Temmuz itibarıyla ziyaretçilere açılacağını duyurdu. Bahçelerde sezon boyunca vatandaşlar mor renklerin hâkim olduğu doğal atmosferde vakit geçirme fırsatı bulacak.
Lavanta sezonu kapsamında düzenlenen 5. Geleneksel Karatay Lavanta Günleri ise 3, 4 ve 5 Temmuz tarihlerinde gerçekleştirilecek. Program kapsamında konserler, çeşitli atölye çalışmaları, fotoğraf çekim alanları ve farklı sosyal etkinliklerin yer alması planlanıyor.

Doğayla iç içe vakit geçirmek isteyen ziyaretçilerin uğrak noktalarından biri haline gelen Karatay Lavanta Bahçeleri, her yıl olduğu gibi bu yıl da hem Konya’dan hem de çevre illerden çok sayıda misafiri ağırlayacak.
Lavanta Günleri boyunca düzenlenecek etkinliklerle katılımcıların hem doğanın tadını çıkarması hem de çeşitli kültürel ve sosyal faaliyetlere katılması hedefleniyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.