Karatay Spor ve Kongre Merkezi'nde şampiyonluk mesaisi

Karatay Spor ve Kongre Merkezi'nde şampiyonluk mesaisi

Konya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nün koordinesinde gerçekleştirilen Güreş İl Birinciliği müsabakaları, Karatay Spor ve Kongre Merkezi'nde yoğun katılımla devam ediyor.

Farklı kategorilerde mindere çıkan sporcular, il şampiyonluğu için ter döküyor.

Organizasyonda gün boyunca oynanan karşılaşmalarda sporcular hem teknik becerilerini hem de fiziksel performanslarını ortaya koyarken, tribünlerde yer alan sporseverler de mücadeleleri ilgiyle takip ediyor.

1782562183980-image.webp

Müsabakalar boyunca dereceye girebilmek için kıyasıya rekabet eden güreşçiler, bir üst organizasyona katılma hedefiyle minderde tüm hünerlerini sergiliyor. Çekişmeli geçen karşılaşmalar, zaman zaman büyük heyecana sahne oluyor.

Konya'da güreş altyapısının gelişimine katkı sağlaması amaçlanan organizasyonun, belirlenen program doğrultusunda devam edeceği bildirildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.