Emniyet Müdürü Koç'tan Konyaspor'a ziyaret

Emniyet Müdürü Koç'tan Konyaspor'a ziyaret

Konyaspor’un 104. kuruluş yılı kapsamında gerçekleştirilen etkinlikler çerçevesinde, Konya İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç kulübe nezaket ziyaretinde bulundu.

MEDAŞ Konya Büyükşehir Stadyumu’ndaki kulüp merkezinde gerçekleşen buluşmada, Konyaspor Başkanı Ömer Atiker ve yönetim kurulu üyeleri misafirlerini karşıladı.

Görüşmede kulübün yıl dönümü dolayısıyla hazırlanan çalışmalar ve Konyaspor’un şehir için taşıdığı değer üzerine değerlendirmelerde bulunuldu. Ziyaret sırasında konuşan Başkan Ömer Atiker, Konya İl Emniyet Müdürlüğü tarafından kulübün kuruluş yıl dönümüne özel hazırlanan videonun camiada büyük bir memnuniyet oluşturduğunu belirterek şu ifadeleri kullandı:

“Konya İl Emniyet Müdürlüğümüz tarafından 104. kuruluş yıl dönümümüz vesilesiyle hazırlanan anlamlı video, Konyaspor camiamıza büyük bir gurur ve heyecan yaşatmış, bizleri de derinden duygulandırmıştır. Şehrimizin huzur ve güvenliği için gece gündüz fedakârca görev yapan Polis Teşkilatımızın kulübümüze gösterdiği bu vefa örneği, Konyaspor ailesi için son derece kıymetlidir. Bu vesileyle, Konya Valimiz Sayın İbrahim Akın başta olmak üzere, İl Emniyet Müdürümüz Sayın Necmettin Koç’a ve tüm emniyet teşkilatı mensuplarımıza gönülden teşekkür ediyor, şükranlarımızı sunuyorum.”

Program, tarafların karşılıklı hediyeleşmesi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle tamamlandı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.