Meram Belediyesi'nden Muharrem ayında aşure ikramı

Meram Belediyesi'nden Muharrem ayında aşure ikramı

Meram Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramı gerçekleştirdi.

Cuma namazının ardından Sekine Hatun Camii'nde düzenlenen programda vatandaşlara aşure dağıtıldı. Muharrem ayının manevi ikliminin hissedildiği etkinlikte, birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün önemine dikkat çekildi.

Meram Belediyesinden yapılan açıklamada, aşure ikramıyla toplumsal dayanışma ve kardeşlik bağlarının güçlendirilmesinin hedeflendiği belirtildi. Programa vatandaşlar yoğun ilgi gösterirken, dağıtılan aşureler kısa sürede vatandaşlara ulaştırıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

YEREL Haberleri