Konya'nın Kırmızılı Kadını için endişelendiren gelişme

Konya'nın “Kırmızılı Kadın”ı Sultan Özcan yoğun bakıma kaldırıldı.

Konya'da uzun yıllardır "Kırmızılı Kadın" olarak tanınan Sultan Özcan'ın sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu ve yoğun bakımda tedavi gördüğü öğrenildi.

Edinilen bilgilere göre, son zamanlarda çeşitli sağlık sorunları nedeniyle birkaç kez hastaneye başvurmak zorunda kalan Özcan, Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde yoğun bakım ünitesine alındı. Bir süredir günlük ihtiyaçlarını tek başına karşılayamayacak durumda olduğu belirtilen Özcan'ın tedavisi sürüyor.

Konya'da birçok kişinin yakından tanıdığı isimlerden biri olan Sultan Özcan'ın sağlık durumunun özellikle son haftalarda kötüleştiği, bu nedenle yatağa bağımlı hale geldiği ifade edildi.

Öte yandan, Özcan'ın bakımının daha düzenli şekilde sürdürülebilmesi amacıyla ilerleyen dönemde bir huzurevine yerleştirilmesinin gündemde olduğu öğrenildi. Ancak son yaşadığı sağlık problemleri nedeniyle yoğun bakımda gözetim altında tutulduğu ve durumunun ciddiyetini koruduğu belirtildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

YEREL Haberleri