Konya Emlakçılar Odası’ndan Aşure ikramı

Konya Emlakçılar Odası yönetim kurulu tarafından, 5. Tapu ve Kadastro Müdürlüğü önünde aşure programı düzenlendi.

Programa tapu dairesinde görev yapan memurlarımız, meslektaşlarımız, vatandaşlarımız ve basın mensupları katılım sağladı.Davetlilere aşure ikramında bulunuldu. Konya Emlakçılar Odası Başkanı Abdullah Çiftçi yaptığı açıklamada, "Aşure; paylaşmanın, bereketin, birlik ve beraberliğin simgesidir. Toplumsal dayanışmayı güçlendiren bu tür etkinlikleri sürdürmeye devam edeceğiz." ifadelerini kullandı. Konya Emlakçılar Odası olarak meslektaşlarımızın ve vatandaşlarımızın yanında olmaya, birlik ve beraberlik içerisinde sosyal ve mesleki faaliyetlerimizi sürdürmeye devam edeceğiz.

HABER MERKEZİ

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

YEREL Haberleri