Başkan Kılca vatandaşlarla aşure ikramında buluştu

Muharrem ayı dolayısıyla Kültürpark'ta düzenlenen aşure ikramı programı, vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.

Etkinlikte Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca da vatandaşlarla bir araya gelerek aşure dağıtımına katıldı.

AK Parti Karatay, Meram ve Selçuklu İlçe Teşkilatları tarafından organize edilen programda, paylaşma ve dayanışma geleneğini yaşatmak amacıyla katılımcılara aşure ikram edildi. Etkinlik boyunca vatandaşlarla sohbet eden Başkan Hasan Kılca, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli zamanlardan biri olduğunu ifade etti.

Kültürpark'ta gerçekleşen organizasyonda farklı yaş gruplarından çok sayıda vatandaş aynı sofrada buluşurken, etkinlik samimi görüntülere sahne oldu. Program, yapılan ikramların ardından sona erdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

YEREL Haberleri