Türkiye Basketbol Federasyonu tarafından yapılan açıklamada, milli takım kadrosunda yer alan Onuralp Bitim’in yaşadığı sakatlık nedeniyle kamp kadrosundan çıkarıldığı bildirildi. Açıklamada, “Milli oyuncumuz Onuralp Bitim'e geçmiş olsun dileklerimizi sunar, en kısa sürede parkelere dönmesini temenni ederiz” denildi.
Bosna Hersek ve İsviçre ile aynı grupta mücadele edecek milliler, teknik ekibin belirlediği program doğrultusunda hazırlıklarını Antalya’da sürdürecek.
Milli takımın 23-26 Haziran tarihleri arasındaki kamp sürecinde fiziksel ve taktik çalışmalar üzerinde yoğunlaşacağı öğrenildi. HABER MERKEZİ