Başkan Atiker mesajında, Konyaspor’un 104 yıllık köklü tarihinde sevinçleri, hüzünleri, başarıları ve dayanışma ruhunu içinde barındıran güçlü bir miras olduğunu belirtti.
Konyaspor’un Anadolu’nun kalbinde yeşil-beyaz renklerle filizlenen ve zamanla büyük bir çınara dönüşen önemli bir spor kulübü olduğunu ifade eden Atiker, “Bugün sadece kulübümüzün kuruluş yıl dönümünü değil, bir şehrin aynı sevda etrafında birleştiği müstesna bir günü kutluyoruz” dedi.
Yeşil-beyazlı camianın geçmişinden aldığı güçle geleceğe yürüdüğünü kaydeden Atiker, Konyaspor’u daha güçlü, daha başarılı ve daha saygın bir noktaya taşımak için çalışmaya devam edeceklerini söyledi.
Başkan Atiker, kulübün kuruluşundan bugüne kadar armaya emek veren futbolculara, teknik heyetlere, geçmiş dönem başkan ve yöneticilere, amatör branşlarda görev yapan antrenör, sporcu ve çalışanlara teşekkür etti. Hayatını kaybeden Konyaspor sevdalılarını da rahmet ve minnetle andı.
Taraftarlara da özel olarak seslenen Atiker, Konyaspor sevgisinin tribünlerle sınırlı olmadığını, nesilden nesile aktarılan güçlü bir kültür olduğunu belirterek, “Bu büyük sevdayı yaşayan ve yaşatan tüm taraftarlarımıza yürekten teşekkür ediyorum. Birlik ve beraberliğimiz sürdükçe Konyaspor’un yarınları çok daha aydınlık olacaktır” ifadelerini kullandı.
Atiker, mesajının sonunda Süreyya Ege ve arkadaşlarının yaktığı ateşten ve 104 yıllık şanlı geçmişten aldıkları güçle daha büyük hedeflere ve başarılara koşacaklarını dile getirdi.
Kaynak: Haber Merkezi