Gerçekleştirilen görüşmede ilçelerin ihtiyaçları ve önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan çalışmalar ele alındı.
Toplantıya Ahırlı Belediye Başkanı Ali Üzlük ve Yalıhüyük Belediye Başkanı Mehmet Ali Yılmaz da katılırken, DSİ 4. Bölge Müdürü Mehmet Alp ile çeşitli konularda değerlendirmeler yapıldı.
Görüşmede özellikle su kaynaklarının verimli kullanılması, altyapı yatırımları ve bölgesel kalkınmaya katkı sağlayacak projeler üzerinde duruldu. Kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesine yönelik fikir alışverişinde bulunulduğu belirtildi.
Ziyaretin ardından yapılan değerlendirmede, kamu yatırımlarının daha etkin yürütülmesi ve bölgenin ihtiyaçlarına yönelik projelerin hız kazanması adına iş birliğinin önemine dikkat çekildi.
Yetkililer, bölge halkına katkı sağlayacak çalışmaların ilgili kurumlarla koordinasyon içerisinde sürdürüleceğini ifade etti.