Konya'da su ve altyapı yatırımları masaya yatırıldı

Seydişehir Belediye Başkanı Hasan Ustaoğlu, bölgeye yönelik planlanan yatırımlar ve kamu projeleri kapsamında Devlet Su İşleri 4. Bölge Müdürlüğü’nde temaslarda bulundu.

Gerçekleştirilen görüşmede ilçelerin ihtiyaçları ve önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan çalışmalar ele alındı.

Toplantıya Ahırlı Belediye Başkanı Ali Üzlük ve Yalıhüyük Belediye Başkanı Mehmet Ali Yılmaz da katılırken, DSİ 4. Bölge Müdürü Mehmet Alp ile çeşitli konularda değerlendirmeler yapıldı.

Görüşmede özellikle su kaynaklarının verimli kullanılması, altyapı yatırımları ve bölgesel kalkınmaya katkı sağlayacak projeler üzerinde duruldu. Kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesine yönelik fikir alışverişinde bulunulduğu belirtildi.

Ziyaretin ardından yapılan değerlendirmede, kamu yatırımlarının daha etkin yürütülmesi ve bölgenin ihtiyaçlarına yönelik projelerin hız kazanması adına iş birliğinin önemine dikkat çekildi.

Yetkililer, bölge halkına katkı sağlayacak çalışmaların ilgili kurumlarla koordinasyon içerisinde sürdürüleceğini ifade etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

İLÇELER Haberleri