Beyşehir’in sağlık altyapısı güçleniyor

Konya İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yusuf Yavuz, Beyşehir’de sağlık tesisleri ve devam eden yatırımları yerinde inceledi.

Konya İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yusuf Yavuz, beraberindeki hizmet başkanlarıyla birlikte Beyşehir’de bir dizi ziyaret gerçekleştirerek sağlık tesislerinde incelemelerde bulundu. Ziyaretlerde hem sunulan sağlık hizmetleri hem de devam eden yatırımlar yerinde değerlendirildi.

Program kapsamında ilk olarak Beyşehir Devlet Hastanesi’ni ziyaret eden Yavuz, Başhekim Uzm. Dr. Kutay Güven’den hastanenin işleyişi ve verilen sağlık hizmetleri hakkında bilgi aldı. Hastane servislerini de gezen Yavuz, tedavi gören hastalar ve yakınlarıyla sohbet ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.

Ziyaretin dikkat çeken noktalarından biri ise daha önce hazırladıkları video ile Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu’na seslenen Yeşildağ Şehit Şefik Ayaydın İlkokulu öğrencileriyle yapılan buluşma oldu. Öğrencilerle yakından ilgilenen İl Sağlık Müdürü Yusuf Yavuz, Bakan Memişoğlu’nun selamlarını ileterek çocuklarla samimi bir sohbet gerçekleştirdi. Yavuz, öğrencilerin sağlık alanına gösterdiği ilgi ve farkındalığın memnuniyet verici olduğunu ifade etti.

İlçe Sağlık Müdürlüğü’nü de ziyaret eden Yavuz, İlçe Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Kendir’den ilçedeki birinci basamak sağlık hizmetleri hakkında bilgi aldı. Ardından İçerişehir Aile Sağlığı Merkezi ile Beyşehir 2 No’lu ve 4 No’lu 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonlarında görev yapan sağlık çalışanlarıyla bir araya gelen Yavuz, özverili çalışmalarından dolayı personele teşekkür etti.

Sağlık Kompleksi Beyşehir’in Sağlık Altyapısını Güçlendirecek

Ziyaretler kapsamında yapımı devam eden sağlık kompleksinde de incelemelerde bulunan İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yusuf Yavuz, projenin tamamlanmasıyla birlikte Beyşehir’in sağlık hizmetleri açısından önemli bir kazanım elde edeceğini belirtti.

Yeni sağlık kompleksi içerisinde 20 ünitli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, 9 birimli Aile Sağlığı Merkezi, İlçe Sağlık Müdürlüğü, Sağlıklı Hayat Merkezi, Toplum Ruh Sağlığı Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu yer alacak.

Yetkililer, devam eden yatırımların tamamlanmasının ardından vatandaşların daha modern, hızlı ve kapsamlı sağlık hizmetlerine erişiminin kolaylaşacağını ifade etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

İLÇELER Haberleri