Ankara’da kritik zirve! Konya Milletvekili de masadaydı

AK Parti Konya Milletvekili Orhan Erdem, İçişleri Bakanlığı ev sahipliğinde gerçekleştirilen "Milletvekilleri İstişare ve Değerlendirme Toplantısı"na katılarak çeşitli başlıklarda yürütülen çalışmaları değerlendirdi.

Toplantıya İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, AK Parti Grup Başkanvekili Abdulhamit Gül ile çok sayıda milletvekili iştirak etti. Programda, bakanlığın devam eden faaliyetleri, kamu hizmetlerinin daha etkin yürütülmesine yönelik çalışmalar ve sahadan gelen talepler ele alındı.

İstişarelerde güvenlik politikalarının yanı sıra kamu yönetimine ilişkin güncel konular üzerinde değerlendirmeler yapılırken, milletvekilleri de kendi bölgelerinden gelen görüş ve önerileri paylaştı.

Toplantının ardından açıklamada bulunan AK Parti Konya Milletvekili Orhan Erdem, gerçekleştirilen görüş alışverişinin verimli geçtiğini belirterek, ülke adına önemli konuların ele alındığını ifade etti. Erdem, yapılan istişarelerin hayırlı sonuçlar doğurmasını temenni etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri