Konya'da belediye ekipleri sahada mesaisini sürdürüyor

Konya'da belediye ekipleri sahada mesaisini sürdürüyor

Cihanbeyli Belediyesi, ilçe genelinde sürdürdüğü ulaşım yatırımları kapsamında Kandil Mahallesi’nde yol düzenleme çalışmalarına devam ediyor.

Belediye ekipleri, mahalle içi ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirmek amacıyla sahadaki çalışmalarını sürdürüyor.

Yürütülen çalışmalarla birlikte özellikle kırsal mahallelerde ulaşım standartlarının yükseltilmesi ve vatandaşların günlük yaşamını kolaylaştıracak altyapının güçlendirilmesi hedefleniyor. Belediye ekiplerinin farklı noktalarda eş zamanlı olarak görev yaptığı belirtildi.

Cihanbeyli Belediye Başkanı Dr. Fırat Kızılkaya, ilçenin merkezinden en uzak mahallelerine kadar hizmet ulaştırma anlayışıyla hareket ettiklerini ifade ederek, planlanan yatırımların etap etap hayata geçirildiğini belirtti.

c1.png

Belediye tarafından yapılan açıklamada, yol ve altyapı çalışmalarının yalnızca Kandil Mahallesi ile sınırlı kalmayacağı, ihtiyaç duyulan diğer bölgelerde de program dahilinde çalışmaların sürdürüleceği kaydedildi.

İlçe genelinde devam eden hizmetlerin, ulaşım kalitesini artırmasının yanı sıra mahallelerin yaşam standartlarına da katkı sağlaması bekleniyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.